Intro

Nie warto liczyć moich kolejnych podejść do założenia bloga tematycznego. Przez długie miesiące, a nawet lata zastanawiałam się, jaki temat byłby najwdzięczniejszy. Na drodze selekcji naturalnej odpadły problemy społeczne, nowości z dziedziny kultury i sztuki i inne dziwne zjawiska, aczkolwiek z racji wykształcenia i osobistych zainteresowań nigdy się z tymi dziedzinami nie rozstałam i nigdy nie rozstanę. Co prawda tylko od ćwierć wieku chodzę po tym świecie, ale jednego jestem pewna: in vino veritas.

Tak więc któregoś dnia wino pobiło na głowę wszystkich możliwych konkurentów. I to jemu chciałabym poświęcić zawartość tej skromnej stronki, ku pamięci wszystkich przyszłych etykiet win, które trafią w moje ręce. Na dziesiątki zapomnianych, jak dotąd, etykiet spuszczam zasłonę milczenia, bo za ciężarówkę najlepszego Syrah z Doliny Rodanu nie przypomnę sobie, jaki nos, gdzie było mniej czy więcej tanin i garbników, jaki był poziom kwasowości i gdzie był bardziej lub mniej intensywny owoc. A co dopiero, jaki owoc.

Od dziś znajdziecie tu notki na temat każdego spróbowanego przeze mnie wina. Będę dzielić się z Wami swoimi opiniami, odczuciami na temat każdej wypitej lampki, butelki…A wina to będą przeważnie ze średniej półki – na wybitne trofea jeszcze przyjdzie czas. Wszak wina, które pijemy najczęściej to zdecydowanie nie te powyżej 50zł, ani nawet 30zł. Ukłony w stronę blogerów z większym stażem, którzy nie raz i nie dwa pomogli mi w kupnie odpowiedniego wina na moją kieszeń.

Mam nadzieję, że moje skromne raporty pomogą Wam w wyborze wina pasującego do konkretnej okazji, potrawy, czy osoby, którą chcemy tym trunkiem uraczyć, bez wydawania fortuny na butelkę. Bo jako młoda kobieta nie zarabiająca kokosów jestem przekonana, że radość życia nie ma konkretnej ceny. No, może jest trochę droższa niż 9,99, ale kto wie?

Skomentuj

